недеља, 6. децембар 2015.

Polyvore.com/Losing my inspiration

Iskreno, ovih dana sam izgubila inspiraciju za pisanjem i sve ono što sam planirala da uradim, nisam uradila. Inače, već je počela sezona zimskih čarolija. Iako zima nije moje omiljeno godišnje doba, izbor novogodišnjih đakonija me je oduševio.
Pa vreme koje sam trebala da iskoristim za učenje i neke druge aktivnosti, potrošila sam na sajt Polyvore 
koji je nesumljivo postao moj omiljeni sajt za razonodu. Pa evo nekoliko kombinacija, a za više pogledajte ovde. I da vam još ovo kažem, juče sam po prvi put u životu kupila svoj planer, a post o tome biće uskoro. :)x













 Koja kombinacija vam se najviše dopada? :)x 

 _____________________________

So, the time that I should have spent on studying for school and other activities, I spent on Polyvore site, couse I lost inspiration for everything.  And here are couple of combinations that I made. Also, yesterday I bought my first planner ever and post about  that will be soon. :)x
And tell me, which one you like the most? kisses
 
 

6 коментара:

  1. Razumem te skroz, svakome naiđe period kada izgubi inspiraciju i motivaciju. Nadam se da će se on kod tebe kratko zadržati. :)
    Sjajne su kombinacije, mada ima interesantnih detalja na slikama, nije samo garderoba u prvom planu već ima negde šminka, insert iz novina, ili nešto kao ova fotelja.. :D Zanimljivoooo! :)
    Baš me zanima taj post o planeru, čekaću da ga izbaciš ☺

    Girly world
    Novi post na mom bloguuu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Inače, kod mene inspiracija jako zavisi od vremena kao i od obaveza oko škole, ali najbitnije je da ne traje dugo. A taj novi post možete očekivati sredinom nedelje. ♥:)x

      Избриши
  2. Divne su sve, kako koristis Polyvore... probala sam i ja, ali ne znam kako da sacuvam sliku <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :)x
      Veoma je jednostavno, sve što je potrebno da uradiš jeste da napraviš nalog preko svoje e-mail adrese ili facebook-a. Kada napraviš svoju kombinaciju sa leve strane pretisni opciju 'save draft' i potom 'publish' i pojaviće se novi prozor. Ako želiš dodaj naslov (na mestu gde piše Title), deskripciju i obavezno moraš odabrati kategoriju (mala plava strelica sa desne strane) i pretisni ponvo 'Publish' pri dnu. I to je to. ♥:)x

      Избриши
  3. Odlične kombinacije, sve mi se dopadaju! Who's that girl? That is Kristina Bazan. :D

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши

Flickr Images