петак, 3. јул 2015.

It's summertime-get ready! :)

Shvatam da je doslo leto kada konacno izadjem iz svojih trenerki i obucem sorts i majicu jarkih boja. :D Ovaj dan bio je sjajan. Konacno je bilo suncano i toplo. Sve vreme sam bila napolju i uzivala u ovom toplom danu posle dugo vremena. Igrala sam se malo "profesionalnog" slikanja, pravila neke diy projekte koje cete videti u nekom od narednih postova. :)

Ovog leta bicu lisena luksuza na moru, ali cu sigurno putovati negde u Srbiji. Posto ce mi more malo nedostajati, odlucila sam da ovaj post bude u duhu leta i mora. :)








U SVOJOJ TORBI ZA PLAZU UVEK MORAS DA IMAS:

◘ Peskir.

◘ Adekvatnu kremu za suncanje.
   Svi volimo preplanulu kozu, ali opekotine od sunca nisu pozeljne.

◘ Flasu vode, sokove, grickalice...
    Od plivanja i jakog sunca sigurno ces odgladniti, napravi i neke ukusne sendvice.

◘ Naocare.
   Zastiti svoje oci od sunca nekim kul mackastim naocarima






PONESI REKVIZITE ZA PLAZU!

Pored suncanja ima i drugih stvari kojima se mozes zabaviti. Ponesi loptu za odbojku na plazi, karte, picigen ili badminton i super se provedi sa drustvom.
Ne zaboravi i neku zanimljivu knjigu i slusalice! :)

Ako si vesta sa loptom, pokazi svoja umeca, mozda tako i upecas nekog decka. :D


BIKINI TIME!

Bilo da je one-piece ili dvodelni kupaci kostim izaberi onaj koji ti najbolje pristaje i koji ce istaci tvoju liniju.
Pruge u teget i beloj boji uvek su pun pogodak. Nikada neces pogrestiti ako za plazu izaberes kupaci kostim sa takvim printom.
Ne zaboravi i na sesire. Osim sto ce upotpuniti tvoj stajling zastitice te i od sunca. :)

*O tome koji kupaci kostim najbolje pristaje tvom telu  bice u narednom postu.




I poslednja, ali ne i manje bitna stvar PONESI DOBRO RASPOLOZENjE! :D



It's summertime, everyone goes on hollyday so I decided to make this post in summer spirit. :)
Stuff you need to have in your beach bag: towel, adequate sunscreen, bottle of water, juice, sandwiches, sunglasses.
Don't forget about requisites, take your ball for beach volleyball, badminton and have fun with your friends.
Also, you can bring a book and your earphones.
Choose your perfect bikini (about which bikini is ideal for your body I'll write in next post).
And the last but not least, bring good mood and have fun! :D

2 коментара:

  1. Post mi se mnogo dopada! Ni ja ovog leta ne idem nigde na more, ali mi je ovo bas pomoglo.
    Novi post na mom blogu, komaj ako ti se dopadne:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/07/vocna-salata-na-moj-nacin.html

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ti se dopada ♥:)

    ОдговориИзбриши

Flickr Images